keskiviikko 1. kesäkuuta 2022

Reissupäiväkirja: Savitaipale, Lappeenranta & Imatra / Etelä-Karjala

Päivä 1

Tänään käytiin koirien kanssa Savitaipaleella kiertämässä "Jääkauden jäljet - kivikauden ihminen" -retkeilyreitti ja vastoin kaikkia odotuksia, koirat kulkivat kaikki kolme hienosti kiinni vetovyössä. Reitti oli upea ja aikaa sen kiertämiseen meni n. 3 tuntia. Suosittelen lämpimästi käymään jos täällä päin liikutte! Autolle palattua halukkaat (=Vinka) pääsivät uimaan ja syötiin pientä välipalaa.

Ajettiin Lappeenrantaan ja klo 17 jälkeen saavuttiin Hotelli Rakuunaan. Meidän huone oli siisti ja tilava, koirat saivat huoneeseen oman pedin ja vesikupin.

Tästä suunnattiin vielä Iran kanssa kahdestaan syömään ravintolalaivalle ja jätettiin junioriosasto keskenään hotellille. Ruoka oli hyvää ja ilta-auringossa kelpasi istua. Käveltiin Iran kanssa vielä kaupan kautta takaisin hotellille ja syötiin jäätelöt. Huomenna matka jatkuu Imatralle!

Päivä 2

Aamulla herättiin hyvin nukutun yön jälkeen ja lähdettiin lenkille. Siitä menin aamupalalle ja hoidin yhden palaverin, jonka jälkeen lähdettiin koirien kanssa Lappeenrannan linnoitukselle. Pyörittiin siellä hetki, jonka jälkeen kävin Fougan kanssa kakkukahveilla. Voi miten hieno pentu hän olikaan💖

Kahvien jälkeen lähdettiin kohti Imatraa ja käytiin Kruunupuistossa kiertelemässä ja ottamassa meistä kuva. Sen jälkeen lähdin Vinkan kanssa Vuoksen kalastuspuistoon lounaalle ja sitten käytiin testaamassa miten sähköpyörä toimii koiran kanssa. Yö nukuttiin Imatran kylpylähotellissa, jossa kävin illalla vielä syömässäkin.